wtorek, 14 maja 2013

MÓJ HIT #2: Maść z witaminą A

Cześć :) Dziś przyszedł czas na kolejny post z serii "mój hit" i przestawię Wam coś niezmiernie wielofunkcyjnego i ułatwiającego życie.
Jest to maść z witaminą A - Retimax 1500.

Możemy dostać ją w aptece za cenę około 3 zł. Grosze, a jakie działanie... 


Oczywiście ma ona za zadanie nawilżać, chronić i odżywiać skórę. Wszystko to robi. Jest dość tłusta, ale przy rozważnym smarowaniu nada się nawet do cery skłonnej do zapychania. Tak też mam ja, ale nie można po pierwsze używać jej za dużo, po drugie w miejscach, gdzie wiemy, że lubią wyskakiwać nam wypryski. Ja często używam jej na suche policzki, natomiast od czoła trzymam z dala.

Do czego ją stosuję:
  • suche skórki na policzkach
  • poskubane usta (mój najlepszy na świecie ratunek) - wystarczy większa ilość na noc i rano usta niemalże jak nowe
  • gojące się wypryski 
  • suche miejsca na dłoniach
  • skórki wokół paznokci
  • podrażniona skóra wokół oka, z którą borykałam się przez dwufazówkę
  • skóra nosa podczas kataru
  • suche kolana i łokcie 
Znacie ją? Stosujecie? A może coś innego o podobnym działaniu?



28 komentarzy:

  1. Mam gdzieś maść z wit. A , czasem się przydaje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pewnie że sie przydaje;) warto zakupić!

    zapraszam do mnie na ocenę kolejnego makijażu:) serdecznie pozdrawiam:**

    OdpowiedzUsuń
  3. to również i mój hit - kocham tą maść ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog ! Właśnie takiego szukałam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mam tej maści, ale po przeczytaniu Twojej recenzji na pewno ja kupię, skoro ma aż tyle zastosowań i rzeczywiście działa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. gdzie ty się podziewasz kochana?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Generally I do not post on blogs, but I would like to say that this post really forced me to do so! really nice post
    jeux de flash

    OdpowiedzUsuń
  8. Też jej uzywam i bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że coś po sobie zostawiasz, motywuje mnie to do działania. Chętnie odpowiadam na komentarze i Was odwiedzam :)