niedziela, 21 kwietnia 2013

Barwa Ziołowa - szampon rumiankowy

Cześć :) 
Znowu nie było mnie tydzień i wcale mi się to nie podoba, ale za dużo się dzieje i chodzi tu o moją edukację. Staram się o zmianę szkoły, co wcale nie jest łatwe i muszę wykazać się jeśli chodzi o oceny. 
Na szczęście to był już chyba ostatni tak duży odstęp, mam Wam dużo do przekazania, masa pomysłów, zdjęć też dużo robię, ale właśnie brak czasu, żeby to wszystko ogarnąć. Jednak zawsze znajduję chwilkę, żeby poczytać wasze posty :)
Zauważyłam, że chyba cały stres odreagowuję ciągle coś kupując. Nie za fajnie za jednej strony :D


No ale dobra, to by było na tyle gwoli wstępu i wyjaśnienia pewnego zastoju, a teraz do rzeczy. 

Jestem zauroczona szamponami z firmy Barwa. Ostatnio w moje ręce wpadła już trzecia buteleczka, ale dziś chciałam opowiedzieć Wam o szamponie rumiankowym do jasnych włosów. 

Kosztuje nie więcej niż 4 zł. Przeważnie jest to około 3,50 zł, więc to już ogromny plus. 
W przezroczystej buteleczce znajdziemy 250 ml produktu. U wylotu znajduje się duży otwór przez co czasem może wylać się za dużo produktu (w dodatku ma dość rzadką konsystencję), ale w moim przypadku i tak potrzeba go sporo (i umyć dwa razy), gdyż szampon słabo się pieni. Właśnie przez to jest mało wydajny. U mnie przy codziennym używaniu schodzi bardzo szybko. 
Podoba mi się jego delikatny ziołowy zapach.


Skład jest całkiem dobry i krótki. Co najważniejsze - nie ma silikonów.


Cudów może nie czyni, nie zauważyłam rozświetlenia ani jakiejś dużej regeneracji, ale i tak go lubię, spełnia swoje zadanie. Mam wrażenie, że moje włosy stały się nieco mocniejsze, ale wciąż wypadają. 
 Co na pewno możemy mu przyznać to to, że idealnie oczyszcza włosy, podczas mycia słychać wręcz, że skrzypią. Są jednak trochę matowe, napuszone i niesamowicie poplątane (jak to przystało na szampon bez silikonów), więc nie obejdzie się bez odżywki. 
Moja skóra głowy ma skłonność do przetłuszczania się, ten szampon sprawia, że włosy są świeże trochę dłużej.

Podsumowując - bardzo dobry, delikatny i tani szampon. Od jakiegoś czasu używam tylko szamponów z Barwy i na pewno będę próbować kolejnych :) 

4/5 

Znacie go? 



13 komentarzy:

  1. Nie spotkałam się jeszcze z tym szamponem. Wydaje się całkiem fajny gdyby nie plątanie włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dawna chcę go wypróbować, ale ciężko mi go spotkać.

    OdpowiedzUsuń
  3. musi być całkiem niezły :)
    szkoda tylko, że plącze włosy ..

    OdpowiedzUsuń
  4. Musi mieć przyjemny zapach:)
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. z barwy miałam tyko jeden szampon moze się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam szampony z Barwy- tego nie miałam ale mam ciemne włosy i to może dlatego :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo lubię rumiankowy familijny ;) Mięciutkie włoski są po tych rumiankowych cudach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. well powodzenia! też to mam, że jak mam gorszy humor to kupuję kosmetyki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio zastanawiałam sie dad kupnem jakiegos z tej firmy lecz boje sie ze tak jak inne naturalne kosmetyki do włosów zrobi z moich totalne siano :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest szansa, że zrobi. trzeba używać dobrej odżywki.

      Usuń
  10. Nie znam, ale bardzo lubię szampony na bazie rumianku, bosko pachną ;)
    Jestem tutaj pierwszy raz i będę wpadać częściej ;)
    Zapraszam również do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że coś po sobie zostawiasz, motywuje mnie to do działania. Chętnie odpowiadam na komentarze i Was odwiedzam :)